Wpływ strategii reklamowych kasyn online na aktywność graczy — analiza technik marketingowych

Autor: Adam Nowicki 0


Internetem i dzisiejszym światem „informacji” rządzi reklama. To właśnie marketing buduje największych gigantów dowolnej branży — od sektora rozrywkowego po politykę. Nie inaczej jest w przypadku kasyn internetowych. Reklama Mr Bet kasyno, czy dowolnego innego portalu internetowego pojawia się w różnych miejscach sieci i ma na celu zbudowanie odpowiedniej rozpoznawalności marki, aby potencjalny użytkownik podjął świadomą i pewną decyzję o założeniu konta. Czy to źle? Niekoniecznie. W końcu, jeżeli ktoś może pozwolić sobie na reklamę, to najprawdopodobniej działa w sposób rzetelny, a to jest pierwszym krokiem do zbudowania zaufania wśród użytkowników Internetu.

W niniejszym artykule przybliżymy podstawowe strategie marketingowe, które stosują kasyna internetowe, żeby zwrócić na siebie uwagę. Zadanie jest bardzo trudne, ponieważ konkurencja w tej branży jest ogromna.

Marketing w kasynie — promocje dla osób zdecydowanych

Kasyna internetowe stoją przede wszystkim promocjami, których jest mnóstwo i każdy oferuje „najlepsze”. Pierwszą informacją, jaką można się dowiedzieć o danej marce, jest to, ile przyzna bonusu za rejestrację, na jaki można liczyć bonus bez depozytu i na jakie dodatkowe nagrody można liczyć.

Wśród najczęściej spotykanych promocji można wyróżnić:

  • Bonusy od pierwszego depozytu — najważniejsza oferta, która ma za zadanie skłonić gracza do rejestracji i wpłacenia pierwszych pieniędzy. Z reguły jest przedstawiana jako kilka tysięcy złotych dla nowych użytkowników.
  • Bonusy bez depozytu — nieco rzadziej stosowana, niewielka premia dla graczy, którzy zarejestrują konto w danym kasynie.
  • Oferty odnawialne — promocje skierowane dla stałych graczy, mające za zadanie jak najdłużej zatrzymać ich w danym kasynie i skłonić do kolejnych depozytów.
  • Programy lojalnościowe — długofalowa oferta, która z czasem staje się coraz bardziej atrakcyjna. Jej zadaniem jest zapewnienie, że gracz nie będzie chciał się przenosić do konkurencji.
  • Turnieje i loterie — atrakcyjne wydarzenia, które zwiększają szansę na wygraną oraz nadają rozgrywce aspekt rywalizacji z innymi osobami.

To pełen zestaw ofert promocyjnych, jakie oferuje typowe kasyno internetowe. Przebijają się jedynie pod względem wartości, ale ta rzeczywiście kryje się w regulaminie. Dlatego nie należy ulegać temu, co przedstawia duży napis. Najlepiej po prostu przejść do promocji i przejrzeć jej regulamin, żeby dowiedzieć się, czy dana oferta rzeczywiście jest taka atrakcyjna.

Rozwój rozpoznawalności marki w Internecie

To specjalna forma marketingu internetowego, która odbywa się poza samym kasynem. Te działania mają zadanie zwiększyć rozpoznawalność marki wśród osób, które jeszcze nie zdecydowały się zagrać. Obejmuje to takie działania jak publikowanie artykułów na zewnętrznych/partnerskich stronach internetowych, lokowanie reklam i wpływ na algorytmy wyszukiwarek internetowych.

Marketing związany w iGamingu w Internecie opiera się przede wszystkim na budowaniu stron internetowych o charakterze informacyjnym. Eksperci z dzieciny gier losowych publikują tam różnego rodzaju treści informacyjne, recenzje oraz interesujące artykuły związane z tą tematyką. Często wykorzystuje się także współpracę z większymi serwisami informacyjnymi, które w subtelny sposób lokują informacje o danej marce w swoich artykułach. 

W ten sposób buduje się nie tylko rozpoznawalność marki wśród potencjalnych odbiorców, ale też w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego po wpisaniu konkretnej frazy związanej z grami losowymi, na pierwszych pozycjach pojawią się te serwisy, które mają najlepszą optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych. Dzisiaj dla wielu operatorów jest to ważniejsze niż klasyczna reklama, ponieważ daje długofalowy efekt.

Marketing nie jest czymś złym, ponieważ zwiększa świadomość o danej marce

Można to porównać do dowolnego innego produktu, który trafia na reklamę. Jeżeli coś jest znane, to potencjalnie zapewnia lepsze możliwości od konkurencyjnych produktów znacznie mniejszych, nieznanych firm. Dlatego chętniej sięgamy po droższy telefon Samsunga, czy Apple niż nikomu nieznanej chińskiej marki. Mają znacznie lepszy marketing, ale to zobowiązuje do oferowania produktów odpowiedniej jakości, więc użytkownicy bardzo rzadko czują się zawiedzeni.


Kategoria: Główna
Tagi:
Udostępnij:

Komentarze (0)

Skomentuj

Na co zwrócić szczególną uwagę przy typowaniu meczy?
Zmienność automatu - kluczowa wartość określająca Twoje szanse na wygraną i wypłaty w Sportaza casino
Odkrywanie kodu: Zrozumienie czynników niekonwencjonalnych w zakładach sportowych
;