Legalni bukmacherzy  2) www.Superbet.pl - bonus na start 550 zł
3) www.PZBuk.pl - Bonus Cashback 200 zł
4) www.eFortuna.pl - Freebet 20 zł, cashback 210 zł i bonus 2000 zł
5) www.STS.pl - Freebet 29 zł, Cashback 30 zł i Bonus 1200 zł
6) www.iForbet.pl - Bonus 2000 zł + extra 100 zł
7) www.LVBET.pl - Freebet 20 zł + bonus 3333 zł

Polecani typerzy
 TOP Bonusy Bukmacherskie:  550 zł na start - więcej na www.Superbet.pl
Cashback 200 zł - więcej na www.PZBuk.pl
Pakiet 2230 zł na start - więcej na www.efortuna.pl
Pakiet 1259 zł na start - więcej na www.sts.pl
2000 zł + extra 100 zł - więcej na www.iforbet.pl

Przegląd komentarzy użytkowników

koor
12/09/2020 11:41 1 - -1 + 0

Powinno być , nie zgadzam sie z tym co napisałeś :-)

koor
12/09/2020 11:40 1 - -1 + 0

Nie ukrywałem tego , że gram czołówkę po 1 dniu.

Golf został wywalony. Mam mnóstwo zwrotów.

Kazdy buk na świecie zmieniłby kurs po 1 dniu I Catlin byłby po 60- 80 po 1 dniu. Nie na 1,10 jak w meczu Lecha.


Nie zgadzam sie z tym co napisałem, ze wszystkie moje kupony to wałki.

Kursy na tenisa stoją. Moja wina ? Stały zawsze ? Gram od tego tygodnia ?



Golf gram od niedawna. Trafiłem , moze być wywalony jeśli to taki problem.

Poza tym golfa nie ma i mam nadzieje ze nie bedzie

troglodyta1
12/09/2020 11:05 1 - 0 + 1

https://koor.typuje.pl/kupon/2707658.html
Proszę bardzo, to jest Twoj wygrany kupon na turniej w Andaluzji. Po pierwszym dniu po nieaktualnych kursach zagrałeś na Catlina po @125, Migloziego po @150, Bjorka po @80, Hardinga po @50, czy @Syme po @40. Tak się składa że wszyscy Ci zawodnicy byli w czołówce po dniu nr 1. To są ewidentne nadużycia, i u każdego buka na świecie dostałbyś za to zwrot. I nie udawaj głupka że tak nie jest.

koor
12/09/2020 10:57 1 - -1 + 0


Kuźwa to był kontrargument w stosunku do bezsensownego przykładu Lecha.

Nie wiem jakie kursy obowiązywały. Z tego co śledziłem w innych turniejach na betcliku live to spadłby do 150 , może 100 na tego garcza. Po pierwszym dniu

troglodyta1
12/09/2020 10:52 1 - -1 + 0

@koor nie kompromituj się z tym golfem, bo zagrałeś po 1/4 turnieju kursy które już nie obowiązywały. Bo nie ma takich jaj w bukmacherce że buk nie reaguje na wydarzenia i przed turniejem daje na zawodnika X kurs @250 i po pierwszym dniu gdzie ten zawodnik X prowadzi kurs na niego to dalej @250.

koor
12/09/2020 10:47 1 - -1 + 0

Długoterminówki są non stop w ofercie az do półfinałów u buków.

Tu nie są aktualizowane pierwszy raz od niepamiętnych czasów. Z tym sie zgodzę

koor
12/09/2020 10:45 1 - -1 + 0

Co do dzisiejszych tenisów w małych turniejach masz racje. Długofalowo kompletnie nie masz racji

troglodyta1
12/09/2020 10:44 1 - -1 + 0

Długoterminówki mogą być, ale skoro nie są aktualizowane kursy to datą graniczną musi być rozpoczęcie turnieju, a nie jego koniec.

koor
12/09/2020 10:42 1 - -1 + 0

I przewaga lidera po 1 kwarcie 1 pkt przed wiceliderem, 2 pkt nad kilkoma pozostałymi itd.

Golf kończy sie w niedzielę . Zobaczysz jak sie skończy , bo drugi dzień skorygował to co było pierwszego dnia .

Od czołówki oderwał sie kolejny fuks
Guerrier Julien , który ma po 2 dniach ( w koszykówce byłaby to 2 kwarta ) ma 5 pkt przewagi nad peletonem. Dołków w golfie jest 71 , z przewagą 5 pkt zwyciezcą na
90 % moze sie czuć po 68 dołkach.

Pierwsza kwarta to 18 dołków na 71 ogólnie.

To jak mecz w kosza gdzie gra 132 drużyny i jedna ma 1 pkt przewagi nad drugą po 18 minutach z 71 minut.

troglodyta1
12/09/2020 10:40 1 - -1 + 0

Więc @admin ogarnij temat, bo to jest klient który powinien mieć wszystkie kupony wrzucone jako zwrot.

troglodyta1
12/09/2020 10:38 1 - -1 + 0

I co więcej nie robisz tego raz, tylko na każdego z nich masz kilka kuponów. To jest kolejny błąd systemu, bo jak chcesz zagrać dany mecz to można na niego puścić 10j, a w długoterminówkach ta blokada nie działa i Ty grasz po kilka takich samych kuponów.
Przykład: http://prntscr.com/ufzg90
3 pod rząd na Bouchard, łacznie za 30j, po kursie 8, tutaj na Tig po @12
http://prntscr.com/ufzhfx

a rzeczywiste kursy na ten turniej to http://prntscr.com/ufzhmd


troglodyta1
12/09/2020 10:36 1 - -1 + 0

Czyli po 1/4 spotkania można grać błędne kursy? Po pierwszym dniu na tego Szkota który sensacyjnie prowadził na pewno nie było kursu 250 na zwycięstwo w turnieju, tylko zdecydowanie on na pewno spadł.
Przykład Kutzbuhel masz udokumentowany. Wczoraj gdzie zostało 4 zawodników pograłeś na Kecmanovica po @12, na Djere po 15, Hanfmana po @15 i Hueslera po @40. Czyli masz darmowe punkty, bo nieważne który z nich wygra i tak masz plus bo kursy są sprzed kilku dni. To samo turniej w Istanbule. I to nie jest że tylko wczoraj, bo ty po każdej rundzie grasz na tych co zostali w turnieju po nieaktualnych kursach. No pokaż mi buka (podałeś przykład stsu)pokaż mi w tym stsie takie kursy na tych graczy?



koor
12/09/2020 10:26 1 - -1 + 0

Cytat z Ciebie "Gdyby przedstawić róznice między tym co Ty robiłeś a robił Cosmo to na przykładzie spotkania Lech- Legia wygląda to tak:
jest przerwa i wynik 2:0 dla Lecha. Buk śpi i ma w ofercie cały czas kursy sprzed meczu. W tym momencie Cosmo grał na zwycięzce pierwszej połowy, a Ty żeby mniej rzucać sie w oczy grasz po kursie przedmeczowym zwycięstwo Lecha w meczu, mimo iż wiesz że kurs nie uwzględnia jego prowadzenia 2:0. Powiedz jaki buk wypłaciłby Ci za to pieniądze?"

Jeśli już to jak po pierwszej kwarcie w koszu. I zdarzenie nie między 2 zespołami a 132 uczestnikami ( golf) I w grze dynamicznej jak kosz a nie stateczna piłka.

koor
12/09/2020 10:14 1 - -1 + 0

Nie prawda.

Złapałeś dzisiejsze kursy i generalizujesz.

Przypadek , o którym piszesz to golf. Grane nie w połowie a po 1/4.

Tenis prześledź wszystkie typy. Grane od początku.

Twój argument z Lechem kompletnie od czapy

troglodyta1
12/09/2020 10:13 1 - -1 + 0

@koor ja nie będę śledził całej Twojej historii, nie chce mi się. Jeśli wcześniej grałes normalnie to spoko i sorry, ale teraz przeginasz. Wczoraj wchodzę a na głównej wiszą Twoje kupony, gdzie grasz na zawodników którzy zostali w turniejach tenisowych po kursach sprzed 1/8 finału. Tłumaczysz się że wcześniej grałeś na zawodnika X i teraz się zabezpieczach grając kontrę na innych. Ale dobrze wiesz że kursy na tych innych są błędne i są niezaktualizowane względem wydarzeń turniejowych.

troglodyta1
12/09/2020 10:09 1 - -1 + 0

Stary u każdego buka za to co Ty wyprawiasz miałbyś same zwroty. Więc nie tłumacz się idiotycznie że jak kursy stoją to Ty mimo iż jesteś świadom że są błędne to i tak je grasz. Kutzbuhel to był tylko przykład z którego tu wrzuciłem screena, żeby pokazać schemat Twojego działania, to samo robiłeś w innych turniejach zarówno tenisowych i golfowych, ale nie chciało mi się wszystkiego dokumentować na podstawie screenów.

Gdyby przedstawić róznice między tym co Ty robiłeś a robił Cosmo to na przykładzie spotkania Lech- Legia wygląda to tak:
jest przerwa i wynik 2:0 dla Lecha. Buk śpi i ma w ofercie cały czas kursy sprzed meczu. W tym momencie Cosmo grał na zwycięzce pierwszej połowy, a Ty żeby mniej rzucać sie w oczy grasz po kursie przedmeczowym zwycięstwo Lecha w meczu, mimo iż wiesz że kurs nie uwzględnia jego prowadzenia 2:0. Powiedz jaki buk wypłaciłby Ci za to pieniądze? Żaden.

koor
12/09/2020 10:09 1 - -1 + 0

Reasumując grałem na odgrywkę.

Wszystkie turnieje grałem od wczesnych faz. US OPEN zacząłem 19 sierpnia. W sierpniu kursy były zaniżone.

Przeanalizuj wszystkie turnieje i znajdź wałki.

Pieniądze są w pucharach i el MS . Gdyby nie było długoterminowych grałbym pojedyncze zdarzenia AKO. Tu wyszedłem z 2000 minus dzięki pucharom i el MS.

Jesli admini przychylą sie do Twoich sugestii i zlikwidują długoterminowe , zostają długoterminowe w sts i czekanie na piłke w wydaniu międzynarodowym.

Jeśli przychyla się do Twojej sugestii kompletnie od czapy , ze każdy kupon od zawsze to wałek to bez żalu przestane tu grać.

Szkoda, ze nie możesz wejsc w historie szczegółową sprzed 6 miesięcy i zobaczyć jakie profity miałem na piłce.

koor
12/09/2020 09:58 1 - -1 + 0

Po czwarte przeanalizuj wszystkie moje Typy na turnieje WTA. Znajdź oszukane .

Tu jest na podstawie betclicu, który ma niższe kursy z zwycięstwo , od 20 % do 40 % niż sts. To samo co tu gram od roku w STS i jestem na plus ogólnie 17 % ( po odliczeniu podatku). Są turnieje gdzie mam ponad 100 % zysku , raz na jakiś czas przegrywam. Tu tez. Vide US OPEN Kobiet.


Przeanalizuj wszystkie moje typy na ATP , jest ich bardzo mało. Tu jestem zdecydowanie mniej do przodu niż w STS , bo gram sporadycznie, kursy na zwycięstwo są niskie . Scena męska jest zabetonowana .

U kobiet to czysta matematyka. Gram korzystając z reguł matematycznych.


Z jednym masz racje

Dziś
5 ( słownie pięć ) typów zagrałem na odgrywkę w ATP po wyższych kursach.

7 ( słownie siedem ) typów zagrałem na odgrywkę w WTA po wyższych kursach.

8 ( słownie osiem )typów na Azarenkę po kursie wyzszym od średnich światowych .

Mogę sobie zaszkodzić jeśli wygra Osaka.
A w innych dwóch turniejach jeśli wygra faworyt.

koor
12/09/2020 09:20 1 - -1 + 0

Po Trzecie najważniejsze . Piszesz " Gość ma otwartych 105 kuponów, i każdy jest oszukany "

Tu przegiąłeś w 100 % .

Golf zagrane w 1/4 dystansu. Wyniki będą w niedzielę. Zobaczymy czy na tym oszukaństwie wyjdę choćby na zero.

Tenis US Open . Wszystkie oszukane ? Azarenka zagrana po kursie 1,25 wyższym od średnich światowych, bo nie ma szans na zaganie jednego zdarzenia. Dzięki temu mogę być być 90-100 pkt mniej na minusie jeśli Azarenka wygra.

Kursy na tenisa stoją i co miałem na odgrywke napieprzać cały czas ATP Kitzbuhel

Zagrałem Azarenkę

Jeśli wygra Osaka, minimalizuję sobie przez to zagranie wygraną o 70 pkt.

koor
12/09/2020 09:09 1 - -1 + 0

Po drugie Golf.

Nigdy nie był zagrany nieuczciwie. To też jest do sprawdzenia.

Gram go od miesiąca i gram po 1 dniu . Raz mi się trafił fuks na zwycięstwo.

W tym tygodniu zagrałem na fuksa 1 i 3 zawodnika po pierwszym dniu . Teraz sa odpowiednio na miejscach 3-11 ex aequo oraz 12-17 ex aequo. Bez szans na zwycięstwo.

Bez z szansami na wygraną jak Polska na Mistrzostwo Swiata w piłce nożną.

Zawody skończą się w niedzielę i zobaczymy czy będą w pierwszej 20. Przyjmuję zakłady ze nie

koor
12/09/2020 08:59 1 - -1 + 0

Pojechałeś z grubej rury. I nie masz racji w zdecydowanej większości.

Pierwsza sprawa US Open Kobiet. Kursy na Azarenke są w tej chwili na poziomie 2,50 - 2,60.

Nie ma tu mozliwości gry na pojedynczy zakład. więc gram to co jest na odgrywkę.

Jesli wygra Azarenka - będę do tyłu w US Open ponad 600 pkt , jeśli wygra Osaka będę do przodu ponad 700 pkt

Osakę grałem ostatnio 8.09 , przed ćwiećfinałem z Rogers. Gram ją od 19.08


troglodyta1
12/09/2020 02:30 1 - -1 + 0

@Admin to są aktualne kursy na zwycięzce turnieju w Kitzbuhel: http://prntscr.com/ufuva9
a to są te które wiszą w konkursie:http://prntscr.com/ufuvln
I teraz sobie zobacz profil użytkownika koor i zobacz ile kuponów dzisiaj wysłał po nieaktualnych kursach. To samo robi w turnieju US Open, Instanbuł, wszystkich golfowych itd. Wszystkie jego kupony są grane w ten sposób. I co więcej uważam że gra tak od miesięcy. Akurat jak była pandemia i nie było tego typów zakładów to akurat zanotował minus.







troglodyta1
12/09/2020 02:17 1 - -1 + 0

Przed wczoraj robiłeś awanturę, zresztą słusznie, a dzisiaj masz pogranych od groma kuponów po niezaktualizowanym kursie. Na zwycięstwo turniejów US Open, Kitzbuhel, Istanbuł itp. Grasz bezczelnie na Azarenke po kursie 3,75, a doskonale wiesz że jest to kurs na jej zwycięstwo sprzed półfinałów, które zostały już rozegrane
http://prntscr.com/ufurff. W Kitzbuhel są kursy sprzed 1/8 finału: http://prntscr.com/ufuq53, a Ty sobie grasz na wszystkich co zostali gdzie jutro grany jest półfinał.
@admin weź to ogarnij. Gość ma otwartych 105 kuponów, i każdy jest oszukany. Tak samo ten golf, po pierwszym dniu pograłeś wszystkie kupony po kursach sprzed pierwszego dnia. Weźcie wywalcie te długoterminowe zakłady, bo one są nieaktualizowane.



koor
10/09/2020 22:21 1 - -1 + 0

Dla mnie golf może zniknąć z oferty.

Gram , ale nie gdy wszystko jest jasne.

Obserwuje wiec gram.

Długoterminowe są najbardziej opłacalne.

Na Bayernie zarobiłem w LM. Bo grane wczesniej po wyższych kursach.

Na O'Sullivanie w snookerze, bo grałem wcześniej I był praktycznie w czarnej d... gdy go grałem.

Nie mówiąc o tenisie. Jeśli Osaka wygra US Open będę około 800 pkt do przodu, skończyłem ją grać gdy zostało 16 zawodniczek.

Czasem w tenisie jestem w plecy bo juz za niskie kursy na odgrywanie na innych. Ale z reguły sporo do przodu.

Schemat ten sam co w tenisie. Tylko w tenisie mozesz kilkadziesiąt kuponów na jednego postawić.

W golfie tylko 1 kupon na zawodnika.

I w golfie też jak w tenisie w wielkich szlemach zaczyna 128 zawodników. W golfie jest stop w 1/4 dystansu.

Trzeba odróżnić dwie sprawy. Granie na zwycięzcę turniej od grania na zwycięzcę po 1/4 dystansu. Nie wiesz kto wygra turniej i grasz np fuksy. A masz też opcję zwyciezca po 1 dniu gdzie masz wynik na tacy

gregornorwegia
10/09/2020 22:07 1 - -1 + 0

ok cosmo12 polecial juz w kosmos

troglodyta1
10/09/2020 22:03 1 - -1 + 0

Jeszcze ten sierpien powinniście zweryfikować i odebrać gościowi nagrodę.

troglodyta1
10/09/2020 22:01 1 - -1 + 0

Ok. ja mówię, ja golfa nie gram więc nie wiem jak wahają się kursy. Jednak tu od razu widać że system żle rozlicza, nie ma aktualizacji i są złe daty rozliczenia zakładów. Plus dla Ciebie za wyłapanie tego procederu.

koor
10/09/2020 21:50 1 - -1 + 0

W dużych turniejach na betclicu można grać live. I takie fuksy nawet po 2 dniach chodzą po kursie co najmniej 40 .

Gdy tego typu fuks po 3 dniach jest w czubie spadają do około 25. I cały czas mozesz grać live. Tam sie sytuacja tasuje

troglodyta1
10/09/2020 21:46 1 - -1 + 0

inna sytuacja, bo @koor grał na zwycięzce turnieju, choć bet zagrany po 1 rundzie na gościa który był w czołówce po pierwszym dniu. Podejrzewam że faktyczne kursy na jego zwyciestwo w turnieju nie były już tak wysokie jak przed pierwszą rundą. Niemniej @cosmo12 grał na zwycięzce pierwszej rundy znając już wynik pierwszej rundy, a to totalny bezczel i oszustwo.

koor
10/09/2020 21:29 1 - -1 + 0

Stawiane w czwartek 3.08 pierwszego dnia. Sprawdź.
Było to w 1/4 dystansu. Zagrałem 7 golfistów na zwycięstwo.

Startuje ponad 130 golfistów.

Zawody trwają 4 dni .

To tak jakbyś stawiał na zwycięstwo w lidze mistrzów na fuksa gdy masz 16 drużyn, albo zwycięstwo w turnieju tenisowym gdy zostaje 16 zawodników.

On równie dobrze mógł nie wejśc do pierwszej 50.

Dla mnie ten cały golf moze byc wyrzucony z oferty.

Jeszcze raz przyrównam do wyscigu kolarskiego. Masz ponad 130 kolarzy , jadą w petetonie i patrzysz komu idzie . I po 1/4 dystansu zamykane są zakłady.



gregornorwegia
10/09/2020 21:06 1 - -1 + 0

koor ty tez trafiles tego golfa z kursem @125 czy juz znales wynik ?

koor
10/09/2020 20:38 1 - -1 + 0

Ja nie jestem od tego. Tylko obserwuje.

Nie wiedziałem, że ciochu grał golfa w widno. Niedawno to wychwyciłem

19 sierpnia w prywatnej wiadomości do bombowca napisałem m.inn

" Teraz pojawił się nowy ciekawy zawodnik cosmo12, nie wiem czy to ciochu pod nowym nickiem , czy nie , ale próbuje przykozaczyc jak ciochu.

cosmo12 trafił dwa kupony w golfa , po kursach 30 i 60 . I brawo , gdyby nie to , ze w golfie do północy w czwartek wisiała taka opcja jak [Lider po 1. rundzie] .

I zagrał to w widno praktycznie po zawodach. Bo pierwsza runda to pierwszy dzień. Tu jeszcze brak mu doswiadczenia i wcześniej zagrał zawodnika po kursie 150 , a potem sie zreflektował , ze inny wygrał.


Obsewowałem ten turniej. W tym tygodniu moze być podobna sytuacja . Będzie po zawodach , a można będzie typować [Lider po 1. rundzie]"


Co do jednego pomyliłem się , nie zagrał tego 23 sierpnia. Odczekał i zagrał dziś.

gregornorwegia
10/09/2020 20:31 1 - -1 + 0

troglo juz jest zweryfikowany

troglodyta1
10/09/2020 20:23 1 - -1 + 0

No no wiem o co chodzi. Widzę że kursy jeszcze wiszą. A piszesz że wcześniej na innym loginie robił podobnie. Nie mozna wyłapać takich multikont np. po nicku do wypłat?

gregornorwegia
10/09/2020 20:17 1 - -1 + 0

wszystkie kupony z tak zwanym walem beda anulowane i za oszustwo i wykorzystywanie bledu poleca bany

koor
10/09/2020 20:04 1 - -1 + 0

To pierwszy typ w widno w golfie. Gracz ciochu.

Oczywiście 1 rundę wygrał Jason Day.

W pewnym momencie ciochu miał ponad 1500 na plus .

Specjalizował się w esporcie. Każdy wynik podawał jako trafiony. Było to trudne do zweryfikwania. Nie wszystko dało radę zweryfikować.

Po weryfikacji stracił około 2000 pkt. Po drodze zgarnął 3 nagrody w betclicu i sts.

Dostał bana . Ostatni kupon postawił 8.08

12.08 pojawił się cosmo12. 3 razy gra na widno w golfa. Oczywiście 3 trafione.

koor
10/09/2020 19:52 1 - -1 + 0

To tak jak w wyścigu kolarskim. Kto wygra pierwszy lotny finisz i możesz typować gdy już znany jest zwyciezca.

Tu po 1 rundzie prowadzi Liam Johnston , 636 zawodnik w rankingu światowym. Absolutna sensacja.

Zawody się zakończyły. Kurs 200 na zwycięzcę.

Można stawiać dziś do północy.

Zawody będą rozliczane w niedziele od 18.00

troglodyta1
10/09/2020 19:18 1 - 0 + 1

Nie znam się na golfie, ale rozumiem że że runda 1 rozstrzygnięta, kursy wisiały, a ten gra na lidera? To chyba jakiś ban powinien polecieć.

gregornorwegia
10/09/2020 18:15 1 - -1 + 0

dobrze sie bawicie ?

koor
10/09/2020 17:11 1 - -1 + 0

Nie wytrzymałeś. Znów przesadzasz.Masz ludzi za idiotów? Grać lidera po 1 rundzie gdzie zawody praktycznie rozstrzygnięte ? 2000 punktów za darmo.

16 sierpnia w Celtic Classic zagrałeś na widno Thomasa Pietersa jako lidera po 1 rundzie . Gdy znałeś wszystkie wyniki. 290 punktów za darmo.

Tego samego dnia w Wyndham Championship zagrałeś w samej końcówce , gdy zawody w 99,9% były rozstrzygnięte ( tak jak dzis) zagrałeś Harolda Vermera - 590 punków za darmo.

Golf jest nieprzewidywalny i wszystko może się przetasowac po 1, 2 lub lub 3 dniu , a Ty napierdzielasz na widno zwycięzce po 1 dniu. Gdy nic nie ma prawa sie wydarzyć.

Mało tego zostałeś zawieszony jako gracz "ciochu".

Jako ciochu skończyłeś niechlubna karierę 7 sierpnia , a 12 sierpnia objawiłeś sie jako cosmo 12.

Jako ciochu najwiekszy przewał ? Wygrałeś konkursy w maju w betclicu i STS majac 929 punktów. Dlaczego? Bo wszystkie kupony w e-sporcie rozliczałeś jako trafione. Po weryfikacji zakończyłeś maj na minusie.

fidodido
23/08/2020 16:55 3 - -1 + 2

Peace and Love.Sorry

gregornorwegia
23/08/2020 13:34 4 - -2 + 2

fidodido powiedz mi jak admin moze anulowac sobie kupony ?druga sprawa mam na koncie ponad 300 pkt i za 10 pkt moge sobie wymienic ze przez tydzien nie obowiazuja mnie limity kuponow jezeli jestem na minusie to samo was tyczy moze zdjac sobie limity za pkt pozdro

kubakopl
23/08/2020 09:01 1 - 0 + 1

Dziwne ktos wpisal 2:0 i dal 1 dnb i 2 dnb ze nietrafione XD

fidodido
22/08/2020 21:20 3 - -2 + 1

Przyznaję się do błędu i dostał bonusa a nie jak admin gra w konkursie i jak przegra to ja mogę postawić 1 kupon a on anuluje sobie kupony i gra dalej to taka polska uczciwość Ja mogę więcej,
ps.a tak w ogóle to jesteś pamiętliwym człowiekiem i to nie jest zaleta

kubakopl
22/08/2020 20:48 1 - -1 + 0

Przeciez slask wygral 2:0 a mialem 1 dnb to czemu na minus?

gregornorwegia
22/08/2020 19:01 3 - -2 + 1

a juz fidodido zapewne chcial pretensje swoje tu wylozyc na stol :)

fidodido
22/08/2020 09:41 3 - -2 + 1

Szacun zwracam honor+ bonus

troglodyta1
21/08/2020 23:38 2 - -1 + 1

90% buków rozlicza totale w koszykówce z dogrywką. np. Unibet, b365. Z polskich na pewno Fortuna.

fidodido
21/08/2020 22:04 3 - -2 + 1

Który buk przyjmuje ilość punktów z dogrywką.Poleć

scorpio82
20/08/2020 18:49 1 - -1 + 0

Czy zakład dla powyższego rozliczny będzie dopiero po finale? Para finałowa znana a kupony od wczoraj nie rozliczone.

 

RSS

TYPERSI.PL | Bonusy24.pl

UWAGA! Serwis Typuje.pl ma charakter informacyjny i rozrywkowy, nie nakłaniamy i nie zachęcamy do uprawiania hazardu. U nas zabawa jest za darmo. Z serwisu korzystasz na własną odpowiedzialność i ryzyko.

+18 Hazard może uzależniać. Graj odpowiedzialnie. Serwis przeznaczony TYLKO dla osób które skończyły 18 lat. Zakłady bukmacherskie nieodłącznie związane są w ryzykiem. Jeśli zauważyłeś u siebie objawy uzależnienia skontaktuj się z serwisami oferującymi pomoc w wyjściu z nałogu hazardowego.



Fortuna online zakłady bukmacherskie sp. z o.o. - legalny bukmacher działający w Polsce na podstawie zezwolenia na urządzanie zakładów wzajemnych. Graj rozważnie, hazard może uzależniać. Za udział w nielegalnych grach hazardowych grożą konsekwencję prawne. Zezwolenie MF nr SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565;
Milenium Zakłady Bukmacherskie - zezwolenie MF nr SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599;
Star-Typ Sport Zakłady Wzajemne Sp. z o.o. - zezwolenie nr SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12;
TOTOLOTEK S.A. - zezwolenie nr AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485;
E-TOTO Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. - zezwolenie nr AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17;
forBET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. - zezwolenie nr PS4.6831.10.2016;
LV BET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. - zezwolenie nr PS4.6831.9.2016.EQK
Cherry Online Polska Sp. z o.o. - zezwolenie z dnia 28 czerwca 2018 r. nr PS4.6831.26.2017.
BEM Operations Limited - zezwolenie z dnia 26 września 2018 r. nr PS4.6831.11.2017