Kim jest micro digital influencer?

Autor: Nikodem 0


Nie trzeba być wielkim, aby osiągać ogromne sukcesy. Najlepiej o tym fakcie świadczy sukces istnienia w mediach społecznościowych nowego typu influencerów – micro digital influencer. W niektórych przypadkach micro influencerzy charakteryzują się większym nawet o 60% współczynnikiem konwersji w porównaniu do znacznie większych kolegów. Micro digital influencer każdego dnia są śledzeni przez trochę więcej niż 1000 osób. Bardzo często wywierają oni dużo większy wpływ na swoją społeczność, dzięki której osiągają bardzo wysokie wyniki. W ich przypadku niektóre rzeczy działają dużo lepiej niż u makro oraz mega społeczności influencerów.

Micro digital influencer

Każdy wie, kto śledzi mikro influencerów, że dużo częściej oraz chętniej dzielą się własną opinią z pozostałymi. Pozostawiają dużo większą liczbę like'ów oraz udostępnień i angażują się w życie całej społeczności. Na profilach społecznościowych większych liderów opinii, rzadko zdarzają się takie sytuacje oraz darmowe spiny za rejestrację bez depozytu.

Nikt nie ma wątpliwości, że obecnie żyjemy w epoce mediów społecznościowych. Kto ich nie ma nie jest po prostu na bieżąco z obecnymi wydarzeniami czy życiem publicznym. Media społecznościowe mają ogromny wpływ na nasze życie i stały się elementem działania strategii marketingowych jako efektywne źródło reklamy. Media społecznościowe kreują nasze gusta, ale również i potrzeby. Jesteśmy niezwykle podatni na wpływy innych ludzi, nawet będąc tego zupełnie nieświadomym.

Przy wyborze produktów lub usług, lubimy kierować się opinią innych, szczególnie tych przez nas lubianych. Nie ma zatem zdziwienia, dlaczego tak skuteczny jest dziś influencer marketing. Influencerzy są dzisiaj bardziej wpływową grupą ludzi niż celebryci. To z ich zdaniem dzisiaj bardziej się liczą użytkownicy niż ze zdaniem celebrytów. Influencerzy wydają im się bardziej bliscy – są to ludzie jak my. Jednak coraz większą popularnością cieszą się osoby typu micro digital influencer. Kim są? To już nie ogromne konta o niewyobrażalnych zasięgach, ale również te mniejsze konta, które dopiero budują swój kanał, ale mają ogromny potencjał i zmobilizowaną widownię odbiorców.

Kim jest micro digital influencer?

Mikro influencerzy są klasyfikowani według różnych wytycznych. Jedne twierdzą, że należy posiadać poparcie poniżej 30 tysięcy śledzących, a z kolei inne, że pomiędzy 1-10 tysiącami. Często mikro influencerzy to zwykli ludzie tacy jak my. Decydują się na publikowanie związanych ze swoimi pasjami oraz codziennością treści na portalach społecznościowych. Zaczynają gromadzić wokół siebie niewielką liczbę osób, które są naprawdę aktywne w sieci oraz gotowe do skorzystania z oferty prezentowanych przez mikro influencerów marek.

Mikro influencer zazwyczaj pisze bloga lub vloga na YouTube, aktywnie dodaje zdjęcia na Instagramie wraz z opisami czy tworzy treści na Facebooka lub TikToka. Jest to zazwyczaj osoba, która pracuje na pełen etat, a media społecznościowe traktuje jako odskocznię od rutyny pracy i pasję, którą może rozwijać poza pracą etatową. Micro digital influencer gromadzi przed swoimi kanałami społeczność, która zwykle jest bardzo zgrana i wchodzi ze sobą w interakcje, np. na grupie na Facebooku. Towarzyszy temu żywa autentyczność, a micro digital influencer jest dla nich jednocześnie autorytetem w swojej dziedzinie, jak i również dobrym znajomym, którego rad chętnie słuchają.

Dzięki temu ta relacja prowadzona z użytkownikami w mediach społecznościowych jest o wiele bardziej autentyczna niż w przypadku macro influencerów o milionowych zasięgach. Społeczność w przypadku micro digital influencera jest gromadzona przez długi czas prowadzenia kanału, często również jest tak, że micro digital influencer organizuje niewielkie spotkania ze swoją społecznością, na której wszyscy mają okazję się poznać.

Micro digital influencer w kampanii marketingowej

Współpraca z micro digital influencerem może być sukcesywna, co zauważyły niektóre marki. Przede wszystkim należy zauważyć, że jest to tańsza opcja, a często o wiele korzystniejsza dla firmy. Zatrudniając w swojej kampanii marketingowej micro digital influencera, marka może liczyć, że zaangażowana społeczność towarzysząca influencerów i na pewno zwróci większą uwagę. W przypadku obserwujących istnieje pewna zależność, która mówi, że im więcej tzw. followersów, tym społeczność jest mniej zaangażowana. Część początkujących mikro digital influencerów zgadza się na współpracę barterową. Jest to dobre rozwiązanie, gdy nie masz dużego budżetu na kampanię. Szacunkowo, micro digital influencer może generować o 60% większe zaangażowanie od macro influencera. Imponujące, prawda?



Kategoria: Główna
Tagi:
Udostępnij:

Komentarze (0)

Skomentuj

Paulo Sousa: Ważne jest, aby wszyscy podążali tą samą ścieżką
7 zalet grania w pokera, o których mogłeś nie wiedzieć
Co to jest cyberpunk?

Copyright © Typuje.pl 2006 - 2021 • KontaktReklamaO nasRegulaminPolityka prywatności

Mecze na żywoTYPERSI.PL

UWAGA! Serwis Typuje.pl ma charakter informacyjny i rozrywkowy, nie nakłaniamy i nie zachęcamy do uprawiania hazardu. U nas zabawa jest za darmo. Z serwisu korzystasz na własną odpowiedzialność i ryzyko.

+18 Hazard może uzależniać. Graj odpowiedzialnie. Serwis przeznaczony TYLKO dla osób które skończyły 18 lat. Zakłady bukmacherskie nieodłącznie związane są w ryzykiem. Jeśli zauważyłeś u siebie objawy uzależnienia skontaktuj się z serwisami oferującymi pomoc w wyjściu z nałogu hazardowego.

 

Fortuna online zakłady bukmacherskie sp. z o.o. - legalny bukmacher działający w Polsce na podstawie zezwolenia na urządzanie zakładów wzajemnych. Graj rozważnie, hazard może uzależniać. Za udział w nielegalnych grach hazardowych grożą konsekwencję prawne. Zezwolenie MF nr SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565

Milenium Zakłady Bukmacherskie - zezwolenie MF nr SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599

Star-Typ Sport Zakłady Wzajemne Sp. z o.o. - zezwolenie nr SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12

TOTOLOTEK S.A. - zezwolenie nr AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485

E-TOTO Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. - zezwolenie nr AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17

ForBET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. - zezwolenie nr PS4.6831.10.2016

LV BET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. - zezwolenie nr PS4.6831.9.2016.EQK

Cherry Online Polska Sp. z o.o. - zezwolenie z dnia 28 czerwca 2018 r. nr PS4.6831.26.2017

BEM Operations Limited - zezwolenie z dnia 26 września 2018 r. nr PS4.6831.11.2017

;