Instagram – marketing oparty na obrazie

Autor: Nikodem 0


Przeprowadzone w ostatnich latach badania dowodzą, że na potencjalnych odbiorców znacznie lepiej oddziałują posty, które wyposażone są w chwytliwe obrazy czy też materiały wideo. Same treści powodują to, że ich zawartość znacznie gorzej przyswajana jest przez potencjalnych odbiorców. W związku z tym marketing oparty na obrazie może przynieść przedsiębiorcom znacznie więcej korzyści niż zwykłe posty wyposażone w ogromną ilość tekstu. To właśnie dlatego profesjonalne agencje marketingowe decydują się na prowadzenie kampanii reklamowej z zastosowaniem różnego rodzaju grafiki.

Na jakich platformach prowadzić marketing oparty na obrazie?

Wiemy już, jak duże znaczenie w promowaniu przedsiębiorstwa w sieci odgrywa marketing oparty na obrazie. Aktualnie na rynku dostępnych jest wiele platform, które swoją działalność opierają przede wszystkim na różnych formach grafiki. Instagram, to portal społecznościowy, który opiera się na zdjęciach. Główną rolę odgrywa w nim obraz, który występuje w charakterystycznej kwadratowej formie. Jest to aplikacja, która obecnie należy do Facebook’a, ale nie została stworzona od początku przez tę firmę. A co na to ice casino.

Instagram stworzyli dwaj przyjaciele Kevin Systrom i Mike Krieger, gdyż zauważyli, że ludzie potrzebują szybkiej i spontanicznej komunikacji. Pierwszym prototypem Instagrama była strona burbn, na której można było poinformować o swojej aktywności, dodawać lokalizacje i udostępniać zdjęcia. Niestety jej złożona struktura nie przyjęła się wśród odbiorców i nie osiągnęła sukcesu. Właściwy Instagram znacznie mocniej akcentował zdjęcia i to one były jego najważniejszym elementem. Nie trzeba było się meldować, wystarczyło dodać zdjęcie miejsca, gdzie się jest, a także rzeczy, które się aktualnie robi.

Nikt nie spodziewał się, że początkowy projekt przyniesie tak duże zyski, ale stawianie na zdjęcia było strzałem w dziesiątkę. Po tygodniu Instagram miał już 100 tysięcy użytkowników, a świat zrozumiał, że ludzie lubią dzielić się swoją codziennością w formie prostych zdjęć. Był to wynik, który zaskoczył samych właścicieli, ale wiedzieli oni, że ich założenia były trafne. Ludzie zaczęli doceniać możliwości, które dawał im nowy portal. Zaczęli otwierać się na innych i pokazywać im swoje aktywności i ważne etapy życiowe. Jak widać, marketing oparty na obrazie może być stosowany przy wykorzystaniu wielu najpopularniejszych obecnie platform oraz mediów społecznościowych. Wymaga to jednak pewnej ilości specjalistycznej wiedzy i doświadczenia.

Marketing oparty na obrazie, czyli jak dużą moc ma grafika

Z każdym rokiem wzrasta zapotrzebowanie na agencje reklamy internetowej, które w swojej ofercie posiadają marketing oparty na obrazie. Wszystko dlatego, że to narzędzie przynosi wiele korzyści dla przedsiębiorstwa, do których można zaliczyć głównie wzrost pozycji na lokalnym rynku czy też pozyskanie coraz to nowszej grupy potencjalnych klientów. Przekaz zdjęciowy ma bardzo dużą moc, a Instagram wciąż ewoluuje.

Dodatkowe funkcje i możliwości dla użytkowników sprawiły, że coraz więcej osób zakłada konta w tym kanale. Posiadają je znani, osoby prywatne, ale także firmy, które doceniają jego moc marketingową. Instagram może być używany na komputerze, ale większość osób korzysta z dedykowanej aplikacji na smartfony. Jest to wygodne rozwiązanie, które dodatkowo usprawnia korzystanie z tego portalu. Obecnie na Instagramie można nie tylko dodawać zdjęcia, ale także wrzucać krótkie filmiki, które są obecne na koncie przez cały czas. Ponadto, można udostępniać filmy i zdjęcia, których żywotność wynosi 24h, po czym samoczynnie znikają. Dodatkową funkcją jest prowadzenie relacji na żywo, co jest doskonałym sposobem na gromadzenie dużej i zaangażowanej publiczności.

Instagram często jest określany jako portal fotograficzny, ponieważ główną rolę odgrywają w nim zdjęcia. Użytkownicy mogą nakładać na nie ciekawe filtry i dowolnie je modyfikować co uatrakcyjnia przekaz. To prostota przemawia za Instagramem i jego innowacyjność. Ludzie szybko się komunikują bez niepotrzebnych słów i zbytecznych wyjaśnień. Wszystko jest czytelne, a łatwość obsługi jest niezmienna nawet po upływie lat. Instagram kreuje obrazem i przyciąga, zaskakuje oraz intryguje. Jest także dobrym narzędziem w promocji, ale trzeba z niego umiejętnie korzystać.

Marketing oparty na obrazie, to wbrew pozorom bardzo efektywne narzędzie reklamowe pod warunkiem, że jest wykorzystywane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę oraz odrobinę doświadczenia w podobnych kampaniach reklamowych np. na Instagramie. Jedno jest pewne – grafika w dzisiejszych czasach to podstawa każdego marketingu!



Kategoria: Główna
Tagi:
Udostępnij:

Komentarze (0)

Skomentuj

Wskazówki dotyczące zakłady sportowe online, które pomogą Ci wybrać odpowiedniego bukmachera
Paulo Sousa: Ważne jest, aby wszyscy podążali tą samą ścieżką
7 zalet grania w pokera, o których mogłeś nie wiedzieć

Copyright © Typuje.pl 2006 - 2021 • KontaktReklamaO nasRegulaminPolityka prywatności

Mecze na żywoTYPERSI.PL

UWAGA! Serwis Typuje.pl ma charakter informacyjny i rozrywkowy, nie nakłaniamy i nie zachęcamy do uprawiania hazardu. U nas zabawa jest za darmo. Z serwisu korzystasz na własną odpowiedzialność i ryzyko.

+18 Hazard może uzależniać. Graj odpowiedzialnie. Serwis przeznaczony TYLKO dla osób które skończyły 18 lat. Zakłady bukmacherskie nieodłącznie związane są w ryzykiem. Jeśli zauważyłeś u siebie objawy uzależnienia skontaktuj się z serwisami oferującymi pomoc w wyjściu z nałogu hazardowego.

 

Fortuna online zakłady bukmacherskie sp. z o.o. - legalny bukmacher działający w Polsce na podstawie zezwolenia na urządzanie zakładów wzajemnych. Graj rozważnie, hazard może uzależniać. Za udział w nielegalnych grach hazardowych grożą konsekwencję prawne. Zezwolenie MF nr SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565

Milenium Zakłady Bukmacherskie - zezwolenie MF nr SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599

Star-Typ Sport Zakłady Wzajemne Sp. z o.o. - zezwolenie nr SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12

TOTOLOTEK S.A. - zezwolenie nr AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485

E-TOTO Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. - zezwolenie nr AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17

ForBET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. - zezwolenie nr PS4.6831.10.2016

LV BET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. - zezwolenie nr PS4.6831.9.2016.EQK

Cherry Online Polska Sp. z o.o. - zezwolenie z dnia 28 czerwca 2018 r. nr PS4.6831.26.2017

BEM Operations Limited - zezwolenie z dnia 26 września 2018 r. nr PS4.6831.11.2017

;