250 Euro od William Hill

Kanał RSS konkursu: RSS
Szczegóły:
  • Zapisy: od 24/11/2014 (możliwe do końca trwania konkursu)
  • Konkurs: od 24/11/2014 do 31/12/2014
  • Typy w kuponach: do 31/12/2014
  • Ostateczne zakończenie: 04/01/2015 (3 dni na weryfikację wyników)
  • Minimalna liczba kuponów: 10
  • Maksymalna liczba kuponów na dzień: 5
  • Opis kuponów: nie wymagany
Stan konkursu: konkurs zakończony
William Hill Sports

Informacje

W konkursie może wziąć udział każdy, kto już posiada konto lub przed wzięciem udziału w konkursie zarejestruje się jako użytkownik WilliamHill.com.
Nagrody przyznane będą tylko użytkownikom, którzy mają konto gracza w WilliamHill.com

W konkursie do wygrania jest 250 Euro w postaci Freebetów, a podział nagród będzie wyglądał następująco:

  • 1 miejsce - 60 Euro
  • 2 miejsce - 55 Euro
  • 3 miejsce - 45 Euro
  • 4 miejsce - 35 Euro
  • 5 miejsce - 30 Euro
  • 6 miejsce - 25 Euro


- Nagrody zostaną przyznane po weryfikacji posiadania konta w William Hill..
- Zarejestrować się można klikając tutaj lub w powyższy baner sponsora konkursu.
- Zwycięzcy muszą posiadać dodatni profit konkursowy aby otrzymać wygrane.
- Po zakończeniu konkursu, lista zwycięzców zostanie przekazana do William Hill w celu weryfikacji kont i przelania wygranych.

Zapraszamy do rywalizacji !
Typuje.pl

 Warunkiem otrzymania wygranej w konkursie jest posiadanie AKTYWNEGO konta gracza (należy najpierw dokonać depozytu)

Typerzy

miejsce typer stawka wygrana profitv zysk kupony
$ 1.   mironix578 1202.30+624.30+108%19 - 0 - 40
$ 2.   betmaster420 857.10+437.10+104%42 - 0 - 0
$ 3.   bukomkijwoko590 900.90+310.90+53%19 - 0 - 40
$ 4.   ds92henry460 735.30+275.30+60%19 - 0 - 27
$ 5.   procent760 1026.90+266.90+35%13 - 0 - 63
$ 6.   michal123550 816.00+266.00+48%32 - 0 - 23
7.   rzabaa200 447.30+247.30+124%5 - 0 - 15
8.   szmajchelek500 744.60+244.60+49%9 - 0 - 41
9.   kiedyswygram323 544.25+221.25+68%11 - 0 - 25
10.   marcinbombel198162 373.85+211.85+131%6 - 0 - 14
11.   stsiarz1745 1935.80+190.80+11%79 - 0 - 96
12.   bergson38300 447.90+147.90+49%18 - 0 - 13
13.   pio84308 446.00+138.00+45%5 - 1 - 31
14.   hanys7777660 793.00+133.00+20%12 - 1 - 54
15.   renton320 446.00+126.00+39%4 - 0 - 28
16.   grzegorzfaki220 339.20+119.20+54%13 - 0 - 9
17.   mariusz2236382 493.88+111.88+29%19 - 0 - 22
18.   kravi1340 1416.50+76.50+ 6%54 - 0 - 80
19.   gb139165 240.40+75.40+46%2 - 0 - 15
20.   soccer290 363.20+73.20+25%7 - 0 - 22

Pokazano 20 z 127 wpisów     Więcej

«« Wróć do listy konkursów

Komentarze

boss123gun
11/12/2014 19:57 0 - 0 + 0

jesem pierwszy i moze naraze sie organizatorom ale denerwujace jest zatwierdzanie tych zakladow, kupony z poprzedniego dnia dawno sie juz skonczyly a wynikow nie ma, nie wiem kto odpowiada za wpisywanie wynikow??/ 10grudzien skonczyly sie mecze , jest 11 grudnia i nie ma wynikow.
prosze o w miare normalne wpisywanie i sprawdzanie meczy

blackhawks
11/12/2014 20:27
blackhawks
0 - 0 + 0

Jestes pierwszy i chyba jedyny,bo kazdy wpisuje sam wyniki.

boss123gun
11/12/2014 20:29 0 - 0 + 0

to ja mam sam sobie wynuik mmeczow wpisywac i zatwierdzac?//

blackhawks
11/12/2014 20:30
blackhawks
0 - 0 + 0

Dokladnie.Sam typujesz(czyli wiesz o co chodzi),to wypadaloby zebys sam tez wpisal wyniki swoich zakladow:)

boss123gun
11/12/2014 20:31 0 - 0 + 0

jak moge wpisywac wyniki do konkursu?/ , chyba ktos nadzoruje i zatwierdza moje kupony??/

blackhawks
11/12/2014 20:33
blackhawks
0 - 0 + 0

Normalnie wpiszujesz wynik i zaznaczasz poprawna opcje.Co do nadzoru,to jezeli sie pomylisz(umyslnie lub nie),to predzej czy pozniej,ktorys z uzytkownikow to wychwici;)

boss123gun
11/12/2014 20:36 0 - 0 + 0

no ale kupony konkursowe to chyba ktos z typuje.pl zatwierdza , jak ja mam do konkursu wpisywac wyniki?//

blackhawks
11/12/2014 20:38
blackhawks
0 - 0 + 0

heh....masz u siebie w profilu taki duzyyyyyyyyyyyyyy czerwony prostokat i jest tam napisane Podaj wyniki.Wpisz wyniki poszczegolnych spotkan i pozatwierdzaj i tyle.

blackhawks
11/12/2014 20:41
blackhawks
0 - 0 + 0

Ewentualnie na gorze swojego profilu masz opcje "Typer".Najedz na ten prostokacik i zobaczysz opcje"Podaj wyniki"Wchodzisz w to,wpisujesz wyniki poszczegolnych zdarzen,zatwierdzasz,trafiony lub nie i po klopocie.

boss123gun
11/12/2014 20:44 0 - 0 + 0

wlasnie wszedlem w to opcje i jest durna , bo wpisuje wynik meczu zatwierdzam i nic sie nie zmienia powraca tabelka z pustymi okienkami na wyniki , jest cos popieprzone

boss123gun
11/12/2014 20:46 0 - 0 + 0

blackhawks jak jestes taki madry wejdz w moje kuponu i uzupelnij jak tak latwo to sie niby robi

blackhawks
11/12/2014 20:46
blackhawks
0 - 0 + 0

Nic nie jest popieprzone i durne.99% uzytkownikow daje sobie rade...niestety.Prosciej juz chyba nie mozna wytlumaczyc tego w jaki sposob wpisac wyniki.

blackhawks
11/12/2014 20:47
blackhawks
0 - 0 + 0

ulala..ale mi pojechales....nie jestem madry chlopaku,tylko zapytales wiec chcialem Ci wytlumaczyc,ale widze ze nerwy Cie ponosza hehe..

boss123gun
11/12/2014 20:49 0 - 0 + 0

no ale wiem jak sie wpisuje te wyniki tylko po wpisaniu przeze mnie wynikow i zatwierdzeniu ich powraca tabelka z mymi meczami niezatwierdzona kumasz to , bo prosciej juz nie moge napisac?/

boss123gun
11/12/2014 20:51 0 - 0 + 0

nie bierzesz pod uwage ze jest jakis problem na mojej stronie?/

blackhawks
11/12/2014 20:51
blackhawks
0 - 0 + 0

kumam to...to raczej ty nie kumasz.Jezeli wpiszesz wynik,zaznaczysz czy trafiony czy nie i ZATWIERDZISZ,to nie powinno Ci juz nic wyskoczyc do ponownego wpisania....

blackhawks
11/12/2014 20:52
blackhawks
0 - 0 + 0

nie,nie biore tego pod uwage natomiast biore pod uwage to,ze to Ty cos zle robisz....

boss123gun
11/12/2014 20:54 0 - 0 + 0

no to czemu wpisalem wynik kosza i zatwierdzilem i nic na kuponie nie pojawilo sie moim , dalej nie ma wyniku?/

blackhawks
11/12/2014 20:54
blackhawks
0 - 0 + 0

bo na 100% nie zazbaczyles czy trafiony czy nie...

boss123gun
11/12/2014 20:57 0 - 0 + 0

dobra a powiedz mi czy na twojej stronie tez sa szlaczki przy tekscie jakies wegierskie czy tureckie , jakis drobny problem z literami??/

blackhawks
11/12/2014 21:00
blackhawks
0 - 0 + 0

wejdz w ten link,moze w ten sposob zalapiesz.

http://www.fotosik.pl/pokaz_o … ca56d.html

blackhawks
11/12/2014 21:07
blackhawks
0 - 0 + 0

"wlasnie wszedlem w to opcje i jest durna , bo wpisuje wynik meczu zatwierdzam i nic sie nie zmienia powraca tabelka z pustymi okienkami na wyniki , jest cos popieprzone"

Popatrz...magia hehe....Jednak potrzebowales troche czasu i schematu bo widze ze chyba Twoja strona"naprawila sie" hehe...

boss123gun
11/12/2014 22:13 0 - 0 + 0

blackhawk chce wpisac wynik meczu bayern -turow i nie mam na liscie tego meczu by wynik wpisac , dlaczego??/

blackhawks
12/12/2014 05:24
blackhawks
0 - 0 + 0

Od momentu zakonczenia meczu,do momentu wpisania wyniku,musi uplynac 2 godziny;)

sawic
12/12/2014 07:43 0 - 0 + 0

od momentu rozpoczecia musi uplynac 2 godziny
to po to, ze kiedys nadgorliwi gracze wstawiali wyniki przed czasem

paula88
16/12/2014 08:37 0 - 0 + 0

Hehe...jaka dyskusja o wprowadzeniu wyniku. To biedny blackhawks na męczył się aby wytłumaczyć.

 

[»«] Zaloguj się aby dodać komentarz [»«]

Logowanie

Zarejestrowani użytkownicy
  • Wprowadź swoją nazwę użytkownika i hasło żeby się zalogować.
* Pola wymagane

Logowanie

 
Nowi użytkownicy
  • Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem Typuje.pl, kliknij w link poniżej aby się zarejestrować.
  • Zarejestruj się »»

«« Wróć do listy konkursów

TYPERSI.PL | wyniki na żywo

UWAGA! Serwis Typuje.pl ma charakter informacyjny i rozrywkowy, nie nakłaniamy i nie zachęcamy do uprawiania hazardu. U nas zabawa jest za darmo. Z serwisu korzystasz na własną odpowiedzialność i ryzyko.
Polecani typerzy