Przegląd komentarzy użytkowników

sawic
14/07/2007 21:44 0 - 0 + 0

Jak dogadywałem się z bukmacherem, to dostałem informację "Przyznane nagrody podlegają obrotowi wg. aktualnych przepisów promocji dostępnej na stronie Betway.com" i zacytowałem to dokładnie. Wierzę, że do tej pory już sam to znalazłeś.
I gratuluję prowadzenia w konkursie \o/

drewniak
06/07/2007 20:58
drewniak
0 - 0 + 0

Wiem, że nie wygrałem adas, mam poprostu zamiar wpłacić tam swoje pieniądze a wiem że jest promo 100% od depozytu.Chciałbym wygrać tylko, że nie mam pojęcia czy załapie się nawet na 3 nagrodę bo obserwując, konkurs widze że starzy wyjadacze wchodzą do gry później niż inni.:D

adas
06/07/2007 20:48
adas
0 - 0 + 0

JESZCZE NIE WYGRAŁEŚ TO CO SIĘ PIEKLISZ, WSZYSTKO W SWOIM CZASIE

drewniak
06/07/2007 20:13
drewniak
0 - 0 + 0

Jaka jest w tym Betway-u zasada obrotu?Słyszałem że 3x1.7 ale z tym że nie cały kupon a przynajmniej jedno zdarzenie ma mieć kurs 1.7.Ktoś mógłby mi to wyjaśnić?

siekierka
06/07/2007 19:35
siekierka
0 - 0 + 0

I czy jak podawałem do poprzednich konkursów to czy musze jeszcze raz wysyłać te loginy ?

siekierka
06/07/2007 19:34
siekierka
0 - 0 + 0

Gdzie są te formularze do loginów

sawic
05/07/2007 09:58 0 - 0 + 0

ale nagrody wysokie
no ale jak ci sie nie chce ...
;)

bartek5800
04/07/2007 21:42
bartek5800
0 - 0 + 0

Fajny konkurs ale nie dla mnie bo szanse mam małe a jeśli mam jeszcze opisy dodawać to już całkiem mi sie nie chce((((-...-))))

sawic
03/07/2007 14:18 0 - 0 + 0

nastepne 3 konkursy bez koniecnzosci podawania opisow, tak dla odmiany ;)

rene87
03/07/2007 14:09
rene87
0 - 0 + 0

do lukasz25 , nie chodzilo mi oto aby wysmiac twoje opisy czy cos takiego , patrzalem lidera bo on musial miec dobre opisy skoro jest pierwszy , chcialem zobaczyc przykadowe , i skometowalem tylko ze ja takich opisów nie chcem pisac bo to nie jest konkurs literacki , nie mam czasu pisac i wyjasniec dlaczego typuje konkretne zdarzenie i to tyle ., sory jesli poczules sie urarzony

sawic
03/07/2007 10:01 0 - 0 + 0

konkretnej odpowiedzi nie bedzie.
to czy opis jest wystarczajacy czy tez nie jest zalezny tylko i wylacznie od subiektywnej oceny moderatora.
przy czym stosujemy taka metode, ze opis sprawdzany jest dopiero gdy ktorys z wspolzawodnikow to zaraportuje. czyli wychodzi na to, ze opis nie podobal sie przynajmniej dwom osobom.

marlons
03/07/2007 01:26
marlons
0 - 0 + 0

Ja tez chciałbym złożyć rekalmację, jesli można oczywiście...tzn. dlaczego mój kupon został niezaliczony do konkursu, mowa oczywiście o tym kuponie http://marlons.typuje.pl/kupon/34939.html. Co jest w nim złego, gorszego od innych opisów??...liczy się ilość zdań czy jakoś??...bardzo proszę o konkretną argumentację??...bo jest to bardzo nie sprawiedliwe :>

Z góry dziękuje za jaką konkretną odpowiedź.

lukasz25
02/07/2007 19:33
lukasz25
0 - 0 + 0

rene87 masz jakis problem?Czy cos Ci sie nie podoba?
Nie chcesz nie startuj w tym konkursie nikt Ci nie zmuszenia do uczestnicztwa.Chetnie zobacze Twoje wyczerpujace analizy i opisy.

sawic
02/07/2007 13:57 0 - 0 + 0

no przyznam ze czasami trudno to rozstrzygnac.
odnosnie opisow ktore przeszly to po prostu nikt ich nie zaraportowal i moderator ich nie sprawdzal. jezeli sa jakies opisy nawet z poczatku konkursu, ktore uwazasz ze sa nieywstarczajace to smialo raportuj i wszystko bedzie sprawdzone i ewentualnie poprawione a kupony wykluczone z konkursu.

rene87
02/07/2007 13:50
rene87
0 - 0 + 0

jak patrzalem na opisy lidera to juz nie wiem czy to jest konkurs literacki czy konkurs typowania zdarzen sportowych , moim zdaniem to opisy sa zbędne , typuje konkretne zdarzenie ale nie chce mi sie tlumaczyc komus dlaczego wlasnie na niego stawiam , dlatego jesli juz musza byc te opisy mogly by byc one krotkie i zwiezle np jedno zdanie :)

rene87
02/07/2007 13:45
rene87
0 - 0 + 0

to jakie maja to bys opisy ? dalem jeden na puchar concacaf i byl mialem zwrot , co ma sie znalesc w tym opisie , \???

sawic
30/06/2007 17:19 0 - 0 + 0

lepiej wyglada na komorce niz przez normalna przegladarke ;)

jest to jeszcze wersja beta. tworzylem ja w sumie 2 dni, wiec z pewnoscia ma bledy. jezeli ktos jakies zauwazy to bede wdzieczny za info

sawic
27/06/2007 18:48 0 - 0 + 0

a trzeba bylo kliknac w zakladke zwrot i tam wskazac spotkanie. co by nie gadac powinienes sie latwo domyslic.
spokojnie - twoj kupon bedzie nalezycie przeliczony, ale pozniej - jak bedzie moderator.

spor17
27/06/2007 18:45
spor17
0 - 0 + 0

podalem taki wynik bo rano byl komunikat zeby wstawic wynik a jak mialem wstawic jak mecz byl przelozony i tak napisalem

sawic
25/06/2007 20:25 0 - 0 + 0

Bardzo nas to cieszy. Zapraszamy do czynnego udziało w następnych konkursach.

buszek
25/06/2007 17:10
buszek
0 - 0 + 0

Super ekspresowo nagroda jest już na koncie, DZIĘKI. Jezeli chodzi o trwający konkurs to mam już niestety dwie wpadki. Typy troche na siłę, więc nie polecam innym.

sawic
23/06/2007 19:41 0 - 0 + 0

mamy już komplet numerów kont nagrodzonych osob. wlasnie przeslalem liste nagrodzonych dla bet-at-home. niebawem nagrody powinny zostac przelane.

sawic
23/06/2007 11:59 0 - 0 + 0

gratulujemy zwyciezcom.
jeszcze nie wszyscy przeslali nam swoje numery kont w bah. jak tylko dostaniemy komplet danych to powiadomimy bukmachera komu wyplacic nagrode i poinformujemy was o tym fakcie

sawic
20/06/2007 17:03 0 - 0 + 0

Jako, że już trochę kuponów zostało wykluczonych z konkursu za niewystarczające opisy to chciałbym Wam przypomnieć, że w przypadku 3-ech opisów uznanych za niewystarczające - typer zostanie automatycznie wykluczony z udziału w tym konkursie.
Proszę mieć to na uwadze i bardziej przykładać się do opisów.

sawic
18/06/2007 17:10 0 - 0 + 0

I przypominam, że moderator sprawdza opisy dopiero PO ich zaraportowaniu. Wcześniej nie interweniujemy. To w Waszym interesie leży, aby współzawodnicy podawali opisy na wysokim poziomie.

sawic
16/06/2007 20:36 0 - 0 + 0

pamiętaj o solidnych opisach ;)

memfis
16/06/2007 20:15
memfis
0 - 0 + 0

no fajny konkurs Wygram go

sawic
12/06/2007 16:16 0 - 0 + 0

ten konkórs trwa do 17-go i na tej stronie można sie do niego zapisać ;)

hmmmmmm
12/06/2007 09:17
hmmmmmm
0 - 0 + 0

ten konkórs jórz siem kończy

siekierka
12/06/2007 08:41
siekierka
0 - 0 + 0

Gdzie sie zapisuje na ten konkórs ? czy wystarczy tylko sie zarejestrować i typować?

sawic
07/06/2007 19:49 0 - 0 + 0

Gratulujemy wygranym.
Lista zwycięzców została przesłana dla Betway. Niedługo na Waszych kontach będą nagrody.
Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w kolejnym konkursie, gdzie sponsorem jest betway, z dużo większymi nagrodami.

sawic
29/05/2007 16:36 0 - 0 + 0

Parę spotkań w ciągu miesiąca się na pewno znajdzie.

nolimits
29/05/2007 13:32
nolimits
0 - 0 + 0

dobry konkurs ale w wakacje jest mało ciekawych spotkań które można typować .Trudno bedzie napisac naprawde solidny opis ale zawsze można spróbować .
Na pewno nie wolno typować "na siłe"..:))

Pozdro

mjeciu
27/05/2007 19:11 0 - 0 + 0

super partia ?

tomi33
26/05/2007 15:50
tomi33
0 - 0 + 0

SUPER KONKURS:):)

jarek
20/05/2007 11:15
jarek
0 - 0 + 0

Mnie to na przyklad bardzo obchodzilo, a teraz juz wiem i jestem spokojny \o/

sawic
19/05/2007 19:44 0 - 0 + 0

dziala dziala.
jednego dnia nie mozna podac wiecej niz 5 kuponow, ale oznacza to ze o 23:59 podajesz 5 i o 00:01 kolejne piec. aktywnych kuponow mozna miec wiecej, ale blokada jest zalozona tylko na liczbe kuponow na dzien.
zachecam do sprobowania, wtedy sam sie przekonasz ze dziala.

hattrick
19/05/2007 19:08
hattrick
0 - 0 + 0

to chyba ta blokada nie dziala bo kilku userow podalo wiecej niz 5 kuponow, sam zobacz.

sawic
19/05/2007 18:07 0 - 0 + 0

nis sie nie dzieje. poprostu fizycznie sie nie da podac wiecej kuponow przynaleznych do konkursu. wprowadzilem zabezpieczenie.

hattrick
19/05/2007 17:51
hattrick
0 - 0 + 0

a co sie dziele z userami niestosujacymi sie do regulaminu, tz. wystawiajacych wiecej niz 5 kuponow na dzien??

hmmmmmm
19/05/2007 15:02
hmmmmmm
0 - 0 + 0

ale kogo to obchodzi, że to konkurs nie dla Ciebie ? Nie bierzsz udziału to Twoja sprawa.

superneo
19/05/2007 14:35
superneo
0 - 0 + 0

moim zdaniem to konkurs nie dla mnie, ja musze dużo obstawiac meczy żeby być na plusie i zarobić dodatkowo 140 %

sawic
19/05/2007 11:47 0 - 0 + 0

Mam nadzieję, że wysokośc nagród zmotywuje Was do przemyślanych kuponów.
Sam bym chętnie coś poobstawiał...

dvilla
09/05/2007 17:17
dvilla
0 - 0 + 0

własnie wchodze do gry .200 zł juz jest moje

kryniu
08/05/2007 10:34
kryniu
0 - 0 + 0

jasne jasne:D właśnie wchodzę do gry! więc można szykować już nagrody:D

sawic
07/05/2007 16:57 0 - 0 + 0

Nie wiem, czy wszyscy wiedzą, więc informuję, że jeden kupon może jednocześnie przynależeć do wielu konkursów.
Ale to chyba jasne ;)

sawic
06/05/2007 19:04 0 - 0 + 0

napisalem skrypcik co ciagle podlicza range typerow.
jest to niezalezne od ich profitow, zyskow itd.
ogolnie odzwierciedla "wartosc" takiego typera, wg algorytmu który se umyslilem.
z tym, ze ranga sie liczy ale nie mam na razie czasu aby cos z tym zrobic. to nic, przyda sie w przyszlosci.

salyk
06/05/2007 12:40
salyk
0 - 0 + 0

Twoja ranga została podniesiona... o co kaman ?

 

RSS

TYPERSI.PL | wyniki na żywo

UWAGA! Serwis Typuje.pl ma charakter informacyjny i rozrywkowy, nie nakłaniamy i nie zachęcamy do uprawiania hazardu. U nas zabawa jest za darmo. Z serwisu korzystasz na własną odpowiedzialność i ryzyko.
Polecani typerzy