Przegląd komentarzy użytkowników

zzzzzzzzzzzzzzz
[4 godzin temu] 14:41 0 - 0 + 0

ja idę bardziej w kierunku +1.5 gola włąsne Borne :)

petri
[4 godzin temu] 14:13 0 - 1 + 1

Bournemouth nie zagra bez kilku kluczowych graczy w ofensywie, takich jak najlepszy ich strzelec Wilson, Brooks, nie zagra jeszcze Francis i niepewny jest Stanislas.

typowyendrju
[5 godzin temu] 14:00 0 - 0 + 0

Przewiduję dużo bramek.

typowyendrju
[5 godzin temu] 13:59 0 - 0 + 0

Amiens u siebie, potrafi postrzelać dlatego myślę, że Nice, sobie nie poradzi.

typowyendrju
[5 godzin temu] 13:58 0 - 0 + 0

Sevilla u siebie jest mocna, barcelona w ostatnich meczach pokazała dość słabą piłkę.

typowyendrju
[5 godzin temu] 13:56 0 - 0 + 0

Schalke jest mocne, myślę, że Mainz sobie nie poradzi mimo, że grają u siebie.

typowyendrju
[5 godzin temu] 13:56 0 - 0 + 0

Również ciekawy mecz, przewiduję tutaj dużo bramek. Może i nawet 3,5+ ale dla bezpieczeństwa gram tylko 2,5+. Oba zespoły potrafią strzelać

typowyendrju
[5 godzin temu] 13:54 0 - 0 + 0

Tego meczu się trochę obawiam. Oba zespoły całkowicie są nieprzewidywalne. Stawiam na gospodarzy, bo jednak u siebie zdecydowanie lepiej potrafią grać.

typowyendrju
[5 godzin temu] 13:53 0 - 0 + 0

Górnik jest mocny u siebie, i nie jednokrotnie to pokazali. Stąd ten typ. Tym bardziej grają z Zagłębiem.

typowyendrju
[5 godzin temu] 13:53 1 - -1 + 0

Legia na wyjeździe no cóż. Ciekawy mecz, ale Lech ostatnio gra całkiem nie po swojemu. Podejrzewam dosyć duży wynik, nawet z handi dla Legii.

typowyendrju
[5 godzin temu] 13:52 1 - -1 + 0

Wisła to Wisła, na wyjeździe podejrzewam, że Błaszczykowski nie poprowadzi ich do wygranej, ani nawet remisu. Są całkowicie rozbici po ostatniej sytuacji w klubie.

typowyendrju
[5 godzin temu] 13:50 1 - -1 + 0

Atlanta myślę, że bez problemu podejmie Torino. Mimo, że na wyjeździe są mocni. Ostatni mecz z Milanem tego nie pokazał, ale od kiedy w Milanie jest Piątek, to pokazują całkowicie inną piłkę.

mayeq
Wczoraj 17:04 3 - -3 + 0

Ktoś wie, kiedy bedzie admin?

petri
Wczoraj 16:29 1 - 0 + 1

Który pewniejszy? Union czy ten?

arcanix
Wczoraj 12:29 1 - -1 + 0

Ciekawe kto ujebie :)

konfident
21/02/2019 22:41 3 - -3 + 0

Pewniak jak w Tesco :D

arcanix
19/02/2019 10:31 3 - -3 + 0

Buki już liczą hajs pewnie :)

rumci94
18/02/2019 23:13 1 - -1 + 0

Dzięki bardzo!

angol
18/02/2019 23:09 1 - -1 + 0

Gratulacje!!

zzzzzzzzzzzzzzz
18/02/2019 23:00 1 - -1 + 0

GGMU !!! Brawo!

rumci94
18/02/2019 22:59 1 - -1 + 0

Pomimo bycia fanem Chelsea od ponad 10 lat, rozsądek wziął górę :) Dobry kurs i ważne, że na +

angol
18/02/2019 21:14 1 - -1 + 0

To to pyknie:)

petri
18/02/2019 14:23 1 - -1 + 0

Wszystko na to wskazuje, że pyknie

petri
17/02/2019 15:40 1 - -1 + 0

Ostatnio coś nie pyka...
W pucharach różnie bywa, w h2h Swansea wychodzi lepiej, w tym sezonie bo i w lidze wygrali i Carling Cup.
Info o meczu:
https://www.bbc.com/sport/football/47187875

angol
17/02/2019 09:14 1 - 0 + 1

Pyknie? Jakas analize ktos cos

mayeq
16/02/2019 12:17 1 - -1 + 0

Według mnie bardzo pewne

petri
16/02/2019 11:36 1 - -1 + 0

Jak bardzo to pewne?

mayeq
15/02/2019 20:07 0 - 0 + 0

Eibar z handi 1,5. Dziś postrzelają ładnie

baniura87
15/02/2019 09:33 1 - -1 + 0

Zwrot powinien być

nostradamus
15/02/2019 01:06 1 - -1 + 0

płacić za typy które mogą nie wejść. Bezcenne. Takie coś to dla desperatów.

nostradamus
13/02/2019 12:38 0 - 0 + 0

I takie coś.

Tutaj wyczuwam cztero - pięcio setowy pojedynek. Drużyna gości już ma pewny.

nostradamus
13/02/2019 12:37 0 - 0 + 0

Dziś idę w takie coś.

Caen który musi bronić się przed spadkiem musi wygrywać takie mecze jak z Nantes.

Strasbourg który preentuje ostatnio dobrą formę!

angol
13/02/2019 06:37 0 - 0 + 0

Weszlo nam widze:) dopiero teraz wynik sprawdzam hehe ,dzis b lepiej:p

nostradamus
12/02/2019 16:53 0 - 0 + 0

Ja idę w tym kierunku!

petri
12/02/2019 16:44 0 - 1 + 1

Jestem dobrej myśli

angol
12/02/2019 16:25 0 - 0 + 0

Juz puscilem wejdzie to wejdzie jak nie jutro x2 stawka do wieczorka,zagraj jak chcesz.

angol
12/02/2019 16:23 0 - 0 + 0

bo jestem angol I gram anglie:), zartuje dzis taki typ dostalem ,wczoraj mnie osrzegles dzieki posluchalem dzis gram to stawka jakie gram te single dniowe myslisz ze wejdzie?

ako2
11/02/2019 17:29 0 - 0 + 0

i jeszcze zagrałem takie solo FCSB-FC Herma 2.5 ov ft @1.95

petri
11/02/2019 16:17 0 - 0 + 0

W przeciągu 3 ostatnich lat tej największej zgody w Anglii nigdy się nie kończyło remisem

angol
11/02/2019 14:12 0 - 0 + 0

Spoko,bez szalenstw dzis z tym typem, w kazdym badz razie gosciu skad mam te single na angli sie zna..przyklad. swensea I reszta, dzis gra to wtopy bywaja tez sporadycznie:)

nostradamus
11/02/2019 14:05 0 - 0 + 0

Oj to tylko komentarz :D może akurat wejdzie!

Czekamy do 23:00!

angol
11/02/2019 13:56 0 - 0 + 0

Ok dzieki ,w sumie moze uwalic ostatnio ciagle wchodzil moj single dzieki

 

RSS

TYPERSI.PL | wyniki na żywo

UWAGA! Serwis Typuje.pl ma charakter informacyjny i rozrywkowy, nie nakłaniamy i nie zachęcamy do uprawiania hazardu. U nas zabawa jest za darmo. Z serwisu korzystasz na własną odpowiedzialność i ryzyko.
Polecani typerzy